tisdag 7 juni 2011

Snart bär det av...

Idag blir det avfärd mot sjukhuset för inläggning.
Väskan är nästan färdigpackad, lite småsaker som ska i bara och sen måste jag såklart kolla att jag har allt jag ska ha, så då måste jag packa ur väskan och sen packa i den igen :)

Vi ska lämna av vår lilla hund på pensionat vid ca 13:00 och efter det styr vi iväg, måste vara på plats och ta ett blodprov innan lab stänger kl 15:30 och efter det ska jag och mannen åka iväg och äta något gott ihop innan han lämnar av mig mellan 18:00-19:00.

Sen blir det lite hibiscrub dusch och annat spännande på sjukhuset innan jag ska försöka komma till ro och sova en stund, joråsåatte, det kommer ju gå bra(inte!) tur att min bror laddat iPaden full med filmer och serier :)

Nästa gång jag skriver här kommer jag alltså om allt går som det ska, vara opererad, vi hörs igen i kapitel två av mitt liv! :)

1 kommentar: