tisdag 28 juni 2011

Piggare

Igår var första dagen då jag var hemma helt själv hela dagen.
Mannen gick tillbaka till jobbet och jag skulle ta hand om allt själv - jisses!

Hund som ska promeneras, mat som ska lagas... Men det gick ganska bra, fast oj vad trött jag blev!
Efter morgon och lunch promenad med vovven lyckades jag med ett nödrop få ihop en pasta till lunch, sittandes på en pall framför spisen hängandes på kanten. Petade i mig maten och slocknade sedan och sov 2 timmar.

Efter det ville vovven promenera igen och sedan kom bästa mannen hem (phu!).

Sedan hade vi lite ärenden som skulle utföras så det var bara att knöka in dig i bilen och kämpa sig runt på stan en stund - behöver jag beskriva hur trött jag var på kvällen :)

Efter en relativt god nattsömn känner jag mig dock ganska pigg idag - det går inte riktigt att beskriva men kroppen känns bara.... Bättre :)

Svärföräldrarna kom ned från norraste Norrland idag för att vara här i några dagar.

På fredag ska mannen gjuta plattan till garaget på 200 kvm som han bygger.

Vi har invasion av kajor i trädgården - hur fasen blir man av med dem????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar