måndag 8 augusti 2011

Det går bra nu...

Ja, riktigt, riktigt bra!
Det går så bra och jag mår så bra att det inte riktigt går att förmedla med ord - en inneboende lycka i min kropp, en sån känsla av lätthet att inte behöva fundera på hur dåligt jag eventuellt kommer må imorgon.

En glädje så stor över en kropp som är nästintill värkfri, har energi igen eftersom jag kan sova på nätterna, kan gå utan att kroppen protesterar vilt, ja, listan kan göras lång.

Och jag känner även en sådan ofantlig tacksamhet till Dr Svante som lagade mig och all personal på Spine Center som vårdade mig.

Min kropp och själ är helt enkelt full av glädje och tacksamhet och det ni, det är STORT!

4 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av att läsa detta! Nu kan det bara bli bättre och bättre, snart jobbar du nog igen ska du se :)

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir av att se hur bättringen kommer slag i slag. Passa på att njuta av livet ni Anne!!
    Kram Bibbi

    SvaraRadera
  3. Jag blir glad för din skull!!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  4. Hejsan Vännen!
    Vad härligt det låter att du mår så bra. Det glädjer mitt hjärta. Du ä såååå... värd att få slippa värk, kunna få sova ordentligt och få njuta av livet igen.
    Förstår att du känner dig tacksam.
    Ha det nu så gott önskar dig en fin vecka!
    Varma kramar Raina

    SvaraRadera