söndag 26 juni 2011

Äntligen slutat regna..

Så nu kan jag ha mina små trädgårdsvandringar igen :)

Regnet har såklart behövts, men det är skönt nu när solen och värmen är här igen... Laddad med kameran tänkte jag gå ut och ta lite kort på alla fina blommor, men nejdå, då var batterierna slut i kameran. Så nu ligger den på laddning och jag får fota på eftermiddagen istället.

Annars mår jag bättre och bättre även om det är jooooooobbigt som bara den. Energin tar slut fort men när energin finns använder jag den.
Tyvärr har jag fortfarande inte lärt mig min kropps signaler så jag kör på tills kallsvetten sprutan, hela kroppen darrar, det susar i öronen och illamåendet kommer, då går jag och lägger mig en stund.

Försöker klämma in tre korta promenader per dag, blandat med trädgårdsbesök och cykling 15 min på min motionscykel varje kväll plus ryggstrech, bentöjning och magövningar utspritt under dagen, om det finns lite ork kvar efter det kanske det blir lite fika med någon vän.

Jag är otålig som vanligt och blir mycket upprörd om jag inte klarar av att göra något som jag tänkt, jag ska bli bra nu, helst igår :)

1 kommentar:

  1. Fika med någon vän låter bra! Jag kommer gärna förbi någon dag om du orkar? Ska dock ev till Sjötorp och Ullared nu i början av veckan men kanske i slutet av veckan eller i början av nästa? Kram!

    SvaraRadera