söndag 5 juni 2011

Det drar ihop sig...

Nu är det bara idag och imorgon kvar, sen är det inläggning på sjukhuset och efter det väntar nog den längsta natten i mitt liv, natten till operationsdagen...

På måndag ska jag åka till min bror och hans fru och hämta iPaden och fika lite, innan jag åker ska jag sjutsa dem till flygplatsen.

Har förberett och fixat det mesta men det känns ändå som att jag glömt något, men så är det alltid för mig när jag ska iväg på något. Tror att det är en del av mina stress symtom, att det känns som jag glömt något viktigt.

Underbart väder har det varit i några dagar Och riktigt varmt! Kl 18 igår kväll hade vi 30 grader i skuggan, tur att det fläktade lite. Jag satt ute i skuggan och läste, skönt!
Tog ut mig rejält igår också då jag planterade några nya rosor och det får jag betala för nu... Tur att det bara är några dagar kvar tills ryggen är fixad! :-)

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med sommar! Tänk så många fler bättre somrar du kommer ha! :)

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är mycket att tänka på.
    Önskar dig allt gott. Tänker på dig!!!
    Massor med styrkekramar!
    Raina

    SvaraRadera