torsdag 7 juli 2011

Lycka

Ja, lycka är vad jag känner just nu.
Konstigt egentligen, med tanke på hur slitigt det faktiskt är fortfarande, hur kallsvettig jag blir när jag är ute och går eller cyklar på min motionscykel, hur darrig, svimfärdig och illamående jag blir då jag har varit uppe för länge - hur kan man då känna lycka?
Jo, det ska jag tala om för er;

Jag kan gå i ca 15 minuter utan att det knappt gör ont alls någonstans,
När jag ligger helt still och vilar, gör det inte ont någonstans,
Jag kan lyfta upp benen högt mot kroppen när jag står upp och det gör inte ont alls
Jag kan sova på nätterna utan att bli väckt av att det gör ont
Jag kan köra bil igen, utan att det gör ont

Så där, där har ni fem punkter som just nu gör mig lycklig, saker andra kanske tar för en självklarhet, men för mig är det just nu halva världen och lite till, jag är så lycklig att jag kan gråta!

Avslutningsvis vill jag dela med mig av fina bilder från min trädgård, även den gör mig lycklig med sin vackra blomprakt :)



  



  

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder. Härligt att livet ser ljust ut! Underbar dag! KRAM från Ölsta

    SvaraRadera
  2. Åå vad roligt Anne! Tack för senast! Mysigt att få se alla blommor på riktigt! Vi måste bestämma en grillkväll när du orkar, kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej Anne!
    Så innerligt glad jag blir över att du äntligen fått den hjälp du så väl behövde! Du är då en riktig kämpe... du har inte givit upp trots den evinnerliga plåga du fått stå ut med! Jag hoppas att ditt tillfrisknande går rakt uppåt... så du kan krypa omkring i dina rabatter snart. Han det gott med din T och klia Hugin !
    Många kramar
    Bibbi

    SvaraRadera