tisdag 19 juli 2011

Framtidsutsikter

Äntligen!
Efter så lång tid med dålig rygg har vi nu börjat planera en resa långt bort.

Under den tiden jag varit som sämst har det liksom inte funnits på världskartan att göra någon längre resa, sist vi var på semester var sommaren 2009, då åkte vi till London över en långweekend och den 3 timmar långa flygresan fick jag ont av och efter de dagliga aktiviteterna där var jag tvungen att sova någon timme innan vi kunde gå ut och äta.

Vintern 09 blev jag sedan mycket sämre och sedan dess har vi inte rest alls, jo förresten, flög till mannens föräldrar som bor 10 mil ifrån Kiruna, men en regelrätt semesterresa med allt vad det innebär har varit omöjligt...

Men nu, NU! Jag känner ju redan hur mycket bättre jag är! Så just nu planeras det en USA resa i mars 2012 :) en sväng runt NY, hälsa på min "amerikanska familj" och sedan en sväng ned till Florida. Det känns så underbart! Och jag vet att i mars kommer jag nog vara piggare än vad jag varit någon gång de senaste 6 åren!

1 kommentar:

  1. Jag har hitttat hit från din "gamla blogg". Nu har jag läst allt från början. Så mycket du gått igenom. Men så skönt att du till slut fick en operation och att du är på bättringsvägen. Så härligt att du tänker framåt vad du kommer att kunna göra. Roligt med resan.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera