fredag 27 maj 2011

Resfeber....

Ja, det skulle man faktiskt kunna kalla det - jag har resfeber!
En nervös förväntan blandad med lite spändhet och längtan. Ja jag längtar faktiskt efter dagen D nu... Bli sövd och vakna tre sekunder senare och sen är det färdigt! Och kapitel två i mitt liv kan börja!

Det är 11 dagar kvar tills jag blir inskriven och jag tänjer på och kör situps som jag ska och som jag misstänkte slipper jag inte tänjövningarna efteråt... Tydligen blir jag lite längre efter operationen och då blir ju ryggmusklerna för korta igen så då måste jag tänja vidare :)

Och sövningen förresten, när jag tänker efter kan det nog bli skönt att få sova ordentligt en stund för en gångs skull, inatt lyckades jag sova mellan 00:00 och 02:15 ungefär - man får vara glad för det lilla :-/

1 kommentar: